Waluta: Hyperpyron (H)Obiekty: wieś 400 H dochód 40 H-pole uprawne 50 H + 5 H (maks 4 na wieś)-Sad /Gaj Oliwny 100 H + 10 H 2 na wieś- winnica 200 H + 22 H 1 na wieś- hodowla jedwabników 700 H + 75 H 1 na 2 wsimiasteczko 1200 H +25% do dochodu z wsiMiasto 6000 H +50% do dochodu z wsi -targ 300 H +5% dochodów (2 na miasto)-zajazd 400 H + 8% dochodów-port handlowy mały 800 H + 10% dochodówśredni 1600 H 15 % dochodówduży 2400 H +20 %dochodówzachodnia dzielnica handlowamała 1700 +18% do dochodówśrednia 2700 + 30% do dochodówduża 3500 +40% do dochodówzakład wydobywczy/produkcyjnymały 600 H dochód 60średni 1200H dochód 130duży 1900 H dochód 200
willa-450 Hpałac-650Hmały zamek- 800 Hduży zamek- 1100 Hforteca- 1600 Hprzytułek- 500 H utrzymanie minimum 60 Hszpital- 600 H utrzymanie minimum 70 HKaplica 600 H utrzymanie min.60 Hmała świątynia (kościół, cerkiew, meczet itp.) 750 H utrz. min. 75Hśrednia świątynia (katedra, sobór, większy meczet itp.) 900 H utrz. min. 90 HDuża świątynia (bazylika, wielki meczet,) 1300 H utrz. min. 130 HKlasztor/Monaster 500 H-utrzymanie min. 50HOpactwo/Ławra 700 H- utrzymanie min. 70 Hmała akademia 3000 H utrzymanie minimum 1000 Hduża akademia. 4500 H utrzymanie min. 1500 HUniwerstytet 6000 H utrz. min. 2000